varmt varmare varmast..

Postat: 2011-07-29 10:12:26
..

Tji fick ja för att ha sagt att sommarn är över.


Kärleken kommer hem med besvärlig tatuering.
En infekterad sådan.. det har blivit blåsor och små sår i den.
Sprang till apoteket och köpte lite bra grejer så nu hoppas vi att det går till sig annars skickar jag in honom till läkarn.
Synd att det skulle bli så på snygg tatueringen.
Men troligast så hade han på plasten på tok för länge igår då det va så varmt ute.. det blir ju kokhett innanför plasten då.

Jag har nyss fått i mig frukost och funderar på om jag ska ta duschen nu eller senare..

Vaknade runt ett i natt.. ont i magen . kissnödig och hobbitfötter.
Kunde inte somna om förns halv tre nånting..
Och då börjar man tänka ännu mer.
Jag va tvungen att peta på bebis så h*n rörde sig, vände och vred mig, buffa till kudden, det blev för varmt, sparkade av mig täcket, har ont i fötter och vader, vrider på mig och petar på bebis lite till.
Efter många om och men så lyckades jag somna om.

Men godmorgon iallafall!


Kommentarer
S

Godmorgon Sandra! :) Vilka tjusiga naglar du har! :) Very handsome!

Idag jobbar jag till fyra, har lunch i 35 minuter till. Skönt att bo så nära jobbet vill jag säga! :) Kraaaam till dig och bebis

2011-07-29 12:28:07
Amanda

sv. ja men då var den ju inte så himla dyr heller ju! vad bra om man får en bra kamera för så lite :D

Amanda

sv. ja det är bra när sådant finns :)



haha precis får försöka ignorera den ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0