Jag driver mig själv till vansinne!

Postat: 2014-09-10 09:08:49
Jag är så hormonstinn nu och lider verkligen av det!
Humöret går verkligen upp och ner det känns verkligen som att jag har årets PMS! 
Jag tycker riktigt synd om sambon som får ta den största skiten och sonen som har en mamma som inte orkar göra nånting! Jag försöker verkligen så gott det går att sitta med honom och leka osv men jag känner mig otillräcklig! 
Jag vill bara att hon ska komma nu. 
Ena stunden gormar jag, andra stunden skrattar jag för att sekunden efter gråta :P
Det känns också som att ingen i hela världen verkar förstå hur jobbigt det är och hur tung och klumpig man är. 
Alla ser en bara som liten med en kula men för mig är det 15kg extra (minst) jag går och bär på, en mage som snart hänger till knäna och en tösabit som ligger och mår så jag inte ens kan ta på mig mina egna strumpor.

Enligt äl ska jag ha gått in i v.39 idag. Jag har dom senaste dagarna gått och letat tecken och kollar varje toabesök om Slemproppen gått och ja.. Jag driver mig själv till vansinne alltså!
Jag hoppas verkligen hon är redo att födas snart.
Samtidigt vill jag kunna njuta av dom sista veckorna av det sista graviditeten men jag är för otålig! 
Jag vill visa upp henne för världen, för storebror och för pappa! Och jag vill se hon! Snusa och pussa och ja.. Bara ligga och titta på hon.

Igår sydde jag ett babynest. 20kr la jag ut på den då jag hade allt hemma utom kantbandet :) nöjd men ska fixa ett silkesnöre att ha i stället för det jag har nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0