Jag blir inte klok!!

Postat: 2014-09-03 22:36:37
.. På denna förkylning!

Jag kommer ju hosta ut ungen snart om det inte ger med sig! Nästäppa och halsont på råga på allt!
Imorgon blir en väldigt ensam dag. 
Karln jobbar och William ska på förskola , då ska denna morsa tralla iväg till megaloppisen och spana.

Enligt äl gick jag idag in i v.38, på fredag går jag in i v.37 enligt ul.. Och enligt ul plussade jag två dagar efter befruktning (?). Hade BIM 12/1 och testade positivt den 13/1 och jag ska ha blivit gravid den 11/1 .. Enligt ul då .. Så min magkänsla säger att jag inte kan lita helt på mitt sena RUL. Å andra sidan ska man inte haka upp sig på ett datum but hey! Det känns ju så mycket bättre ;)

Jag har beställt en spidermandräkt nu till Williams 3 års dag. Vi har ju lovat att spiderman ska komma och hälsa på ;)

Nej men godnatt och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0