BM besök och "kort" hårig

Postat: 2014-09-01 19:24:42
BM besöket idag gick bra. Håller mig fortfarande prick på mittlinjen :) hon ligger fortfarande med huvudet neråt. Vi gjorde anteckningar på hur graviditeten varit och skrev upp det viktigaste jag kände förlossningen behövde veta, utöver dom anteckningarna så har jag skrivit mitt egna förlossningsbrev också som dom ska få :)

Jag fick förklarat "knivhuggen" i slidan, alltid trott det va fixering på G men min BM förklarade att det är tappen som mognar på sig vilket förklarar en del då jag kände samma med W och blev aldrig fixerad, aldrig hört talas om det innan faktiskt. Mensvärken och magknipen hör också till nu och va inte alls ovanligt. 

Hon sa att bebisen va fullt utvecklad nu, att lungorna som utvecklas sist gör det i v.35 så skulle det sätta igång snart gör det ingenting :) men vi tror båda två att jag iaf hinner med nästa besök om 2 veckor ;)

Sista föräldragrupp-träffen va även den idag. Gick så fort! Hade velat haft fler bara för trevligt skull :)

Och igår kapade jag av håret! 
Okej inte riktigt kapat men halva håret har farit iaf :) 
Känns mycket skönt och jag är mycket nöjd! 
-tack mamma-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0