Sola och bada -lalala-

Postat: 2011-07-07 14:18:08
..

Ska kila vidare till mor nu och hoppas på att vi ska badaaa.
Fick även svar på min fråga som jag egentligen visste haha.
Båda måste va uppkopplad till wi-fi för att kunna använda facetime!!
Jag och teknologi.. jag brukar vara duktig men jag har ju blivit mormor nu så.

Jag har även kollat upp om en sak jag vart orolig för gällande bröstmjölken som jag inte nämnt.
Magkänsliga varnas!
Det har kommit som en blodblandning i min råmjölk som jag varit lite orolig för men har fått svar nu på att det kan bero på att jag trycker ur mjölken hela tiden så.. SLUTA SANDRA SLUTA!!
Jag brukar alltid trycka då det gör ont för att det ska kännas bättre men nu är det slut med det.

Höres sen daaa!
Har ju iphone nu såatteee -ehee-

Kommentarer
Sussi

Ajdå...lär inge skönt med råmjölken! Hoppas det blir bättre nu...

Sussi

SV: att skriva om missfallet var ett sätt att bearbeta det på. Man får mer ordning på tankarna när man skriver ner dem på nåt sätt.

Jag trodde inte heller att jag hade psyker att hantera ett missfall. Jag trodde det skulle bli akutpsyk och grejer...;) Men jag klarade det riktigt bra och det har gjort mig starkare. Det känns som om jag kan klara mycket mera nu på nåt sätt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0