jag ska..

Postat: 2011-07-09 20:56:09
.. slänga hunden i duschen och sen se på film.

Jag är jätte trött idag!
Vi har haft det mysigt i stugan med mycket sol och bad!
Så sjukt skönt..
Lite synd att det är lång-grunt där men det blir vi nog glad för sen när bebben blivit så pass stor att h*n kan springa ute i vattnet :)
Bränt mig har jag också gjort.. det bara hettar i fejjan och kliar jag mig så gör det sjukt ont!
Men det blir fint när det lagt sig -huhu-
Längesen jag brände mig nu faktist.
nånå..
Nu ska jag va elak och kasta hunden i duschen.. han luktar olja -usch-


Kommentarer
Devinia Euvel

Jag brände mig idag också på axeln, under den tid vi var i hamnen. :(

2011-07-09 22:04:08 http://devinia.se
Sussi

Ajdå, inge kul att bränna sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0