Goder morgon.

Postat: 2011-07-26 10:10:08
..

Sjukskrev mig imorrse
-jävla rygg-

Sitter och kollar runt på nätet efter lite saker till bebis.
Vi ska väl ta oss en tripp till ikea väldigt snart och handla lite både till bebis och lägenhet.
Jag vill till babyproffsen & barnenshus och handla lite där också, samt ska vi till Kappahl och kolla lite kläder.
Måste fortfarande köpa vinter kläder till lill hjärtat.
Även babygym och sängmobiler.
En till spjälsängen och en till skötbordet.. men den till skötbordet får bli den billiga mobilen på ikea.

Det är så mycket som vi ska köpa..
Skönt nog har vi allt som kostar mest redan förutom babyskydd så vi kan åka bil säkert.
Det som kommer kosta oss mest nu är nya möbler till lägenheten.
Soffa . tv-bänk . säng . matgrupp och allt krimskrams runt omkring.
Men man kan inte köpa allt på engång.. vi har ju allt det där redan men vi vill ha nytt och fräscht.

Nått som även kostar som jag verkligen vill ha, inte för att det är nödvändigt men för att jag känner att det är behändigt samtidigt som det är snyggt.
En riktigt snygg skötväska.. men 2000:- för en sån tycker jag bara är för mycket.
Så jag kollar runt på tradera och sådant i förhoppningar om att komma över en snygg för en billig peng.

Jag vill gå på secondhand och köpa en massa möbler där som kan kan få måla om och göra fint i chabby chic stil.

Mycket jag vill nu.
Men first things first!
Imorgon blir det en tripp på stan.

Kommentarer
Sussi

Vi ska också flytta lagom innan bebis kommer så det blir mycket shopping för oss med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0