...

Postat: 2011-07-19 12:18:20
..

Tanken är att jag ska äta något nu och sedan ut i solen med hunden.
Grejen är att jag inte kan gå allt för långt idag men ut iaf.
Jag sjukskrev mig imorrse just pga. foglossningar.. första dagen efter semestern men vad ska jag göra?
Min och bebbens hälsa går faktist före.
Men förhoppnongsvis kan jag väl jobba imorgon.
Det är tredje dagen som jag har riktigt ont i ryggen. -böööl-

Ska även ta kort på magen idag då jag gick in i v.25 igår.
Men det blir efter utevistelsen med hunden.
Renskriva ska jag även göra då jag inte gjorde det igår.

Under tiden bjuder jag på en favorit.
Kärleken står i köket och dansar loss till lady gaga.
Underbara människa.. du lyser upp mina dagar!
Sorry för taskig kvalla.


Kommentarer
Susann

Fy vad jobbigt att du ska ha så ont! =( Hoppas du är bättre i morgon!

Elin

haha roligt filmklipp :)

2011-07-20 11:53:26 http://zidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0