du vet den där..

Postat: 2011-07-11 23:21:53
..

Kompisen man inte har träffat på flera år & när man väl ses så känns det som om det va igår man hängde?

Den är bara assum..
På Torsdag ska jag på kaffe dejt med min.
Jag ser verkligen framemot det för det är en tjej jag saknat enormt genom alla dessa år.
Vi hade så sjukt kul på den tiden då vi va ung och oerfaren om livet -hehe-
Vi va oskiljaktiga..
Jag fick tillomed följa henne hem för fröken då hon blev sjuk -haha!-
Vilket vi gillade så vi hoppade i det iskalla vattnet i diket för att vi skulle bli sjuka och fick vara hemma ilag.
Vi misslyckades totalt..
Jag kan dock inte sätta fingret på varför just hon och jag slutade umgås..
sjukt tråkigt iaf då vi va bästa vänner.. sen barnsben.
Så det ska bli galet kul att ses igen efter alla dessa år och bara surra och ta igen det man missat.

Filmen va sjukt bra.. X-men.
Jag gillade att Wolverine fick vara med på ett hörn också, nu vill jag se alla filmer igen!
Men innan jag tar tag i det så ska jag ta och lägga mig i sängen och sooova.
Nu har jag inte virkat på ett par dagar så jag ska nog ta och göra det imorgon också så filten blir klar nångång.

Sov gott daaa! haaaj!

Kommentarer
Sussi

Visst är det fantastiskt med sådana vänner! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0