BM-besök

Postat: 2011-07-22 18:01:39
..

Det va så sjukt underbart att höra bebis hjärta.

Jag blev blöt i öge!
Det va hjärtljud från en frisk bebis och det låg på 148 plus minus.
Mitt SF-mått va 23 . blodsocker låg på 4, blodtrycket låg på 110/60 och min vikt låg på 58,1 kg
Ska ta Niferex järntabletter som jag ska äta engång om dagen.
Jag hade inte uvi heller men mitt urin va tydligen för sött så jag ska dricka c-vitamin drycker för att få upp det sura :)

Så skönt att allt är bra.
Papprena är inskickad till FK och jag är fortfarande förkyld.
Trött som fan är jag nu.

Imorgon beger jag mig med syster och familj till min pappa.
Jag har inte varit till stuga på typ fem år så det ska bli intressant och se hur där ser ut.
Bli inte skrämd.. trots att jag inte varit där på fem år så träffar jag min far en gång/år.

Nu ska jag lägga mina ben i högläge och hoppas på att svullnaden ska gå ner.
HOJ!

Kommentarer
Amanda

sv. visst är det! det är otroligt hur smink kan förändra en så, ååh jag bara älskar det! jasså, men då får du ta det efter bebisen istället ;) jag vill gå sån kurs men den kostar ju fan 70 000 och det är ju inte direkt något man har i bakfickan som student liksom

Amanda

sv. jag får väl se om jag kanske kan ta ett lån sen jag med. ja visst hade det varit underbart att få jobba med något man älskar så mycket! :)

Susann

Härligt att allt verkade bra med bebisen! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0