..

Postat: 2014-01-09 15:53:44
Idag känns det som att mensen ska komma även denna gång. 

Känner inte det kroppsligt, det är i skallen det känns så.. Om du förstår hur jag menar?

Fast det kanske är därför jag känner mig depp.. PMS?
Men det brukar jag få 1-1,5 veckor innan.
Jag är väl bara i depp.. Kan man hoppas..

Jag vill inte att den ska komma, verkligen inte!
Jag vill inte försöka ännu en gång.
Det va roligt i början med alla förväntningar.. Men nu..
Men det är väl värt det i slut ändan.. visst?

Men denna gång småblöder jag inte en vecka innan iaf! 
Det har gjort mig tokig!! Ska mensen komma så kan den komma på engång har jag tänkt. 
Nu är det tre dagar kvar till BIM, och än småblöder jag inte. Endera är det ett gott tecken eller så svarar kroppen på mina order om att komma på engång så man slipper undra.

(Jag trot det sist nämnda)

Det är jobbigt att inte kunna ha kontroll över sin egna kropp.
Hjärtat vill en sak som hjärnan demonstrerar mot.. Bara för att jävlas!

Jag är tacksam mot tjejerna i tråden på FL, skönt att prata med andra i samma sits.

Nu ska jag sluta gnälla och slänga upp en till teckning jag gjort!



Kommentarer
m

Alltså kroppen är så jäkla jobbig. Nu är jag inte i samma sits som dig då jag är singel och inte vill ha ett barn just nu, men jag hade graviditetsnoja i somras vilket ledde till att min mens blev ca 2 veckor sen och jag hur orolig som helst. Men det var ju pga oron. Man börjar inbilla sig saker och så.

Jag förstår att det är jättesvårt att inte oroa sig över att mensen ska komma, men det är mycket väl så att iom att du tänkt på det så mycket så kan "känningarna" bara vara kroppens svar på oron. Eftersom du inte vill ha mensen. Jag hoppas det går för dig och att mensen inte kommer :) Och se till att du får den där tjejkvällen, och får slappna av! Kanske just det du behöver :)

Svar: Ja precis är det ju så :) och ju mer man tänker att man inte ska tänka på det så mycket ju mer tänker man haha! Men saken är den att jag är helt inne på att mensen ska komma fast jag inte vill det :) tack för din kommentar förresten!
Sandee Pistol

2014-01-10 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0