Det kliar i fingrarna!

Postat: 2014-04-03 08:22:59
..

Jag har så mycket jag vill göra och när jag väl fått en ide så vill jag påbörja det på engång!

Först och främst ska jag renovera vårat gamla skötbord "sniglar" från IKEA. 
Jag ska bygga en bredare liggdel med högre kanter, snickra två små lådor att förvara alla "smörjor", sätta fast krokar längs sidan att hänga tvöttlappar på, måla om den vit och sedan klä sidorna med en färgsprakande vaxduk, lådorna och fallskyddet på sidorna ska även få bli klädd i samma vaxduk. 

Sedan ska jag sy en egen Baby Wrap, en ammningskudde och eventuellt ett Baby Nest, så jag vill springa till syaffären helst igår och inhandla fleece och ett annat mönstrat tyg och börja sy. 

Jag ska tillverka min egen blöjlåda och vill gärna virka en mössa och ett par tussor åt den lilla.
Hur ska jag hinna allt? haha
 
Lånade bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0