Goddagens..

Postat: 2012-01-02 14:21:51
..

Nyår va bra!

Med trevligt sällskap, god mat, lite lek, ingen fylla och inget bråk.
2011 kan inte ha slutat bättre och 2012 kunde inte ha börjat bättre!
Dagarna efter kunde vi ju ha skrivit om dock.. Robbin i feber och jag & William är förkylda.

Jag fick äran att göra fröken Linda nyårs fin i Lördags och det glädjer mig att hon blev så nöjd som hon blev.
Såklart så gjorde jag mig själv nyårs fin .. Bilder på både min och Lindas makeup ser du nedan.
Jag ska be Sofie skicka över bilderna från årskiftet så jag kan kleta dom hit sedan.

Hoppas ni hade ett bra nyår och God fortsättning på er alla!



Kommentarer
Linda

Allstå de måste ju va snyggaste brudarna på detta foto :P haha

2012-01-02 14:42:15
Emma

Hihi, ja. Hon är super söt och fingerfärg är roligast i världen. ;)

2012-01-02 15:25:25 http://eembla.blogg.se/
Klara

Det är ju en lättfixat frukost och nyttig :)

2012-01-02 15:59:10 http://kmv.blogg.se/
Anonym

var fick du tag på fransarna du har? de är typ det snyggaste jag sett.

Ps. Skulle vara kul att se en bild på hela ansiktet :D



du är sjukt duktig! gick du den där mua-utbildningen i ume ?

2012-01-02 16:50:55 http://eroticrobotic.blogg.se/
Johanna - blivande brud

Shiiiiiit snygg make!!! du är grym ;)

2012-01-13 23:58:04 http://jajja1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0