Denna smärta!

Postat: 2012-01-24 11:28:43

..

I början kände jag av den av och till, sen i lördags har den varit konstant!
Ligger jag på sidan eller magen är den uthållbar men inte annars.
Igår låg jag och åt lunch!
Det ser fördjävligt ut här hemma, det kan inte hjälpas för så länge det är så här illa kan jag inget göra om man inte vill se mig gråta.
Klockan ett ska jag till sjukgymnasten, jag befarar att det är ischias, kan inget annat vara.
Det smärtar och ilar från ryggslutet till tårna, benet domnar och på baksidan av benet har jag dåligt med känsel.
Det känns som ett senadrag i hela benet fast 10ggr värre, och det här har jag känt 24/7 sen i lördags.
Idag är jag ensam med William dessutom, robbin är på jobbet. Jag får kämpa på helt enkelt men jag känner mig som en dålig mor då jag inte kan ta hand om William på samma sätt som förr, måtte detta gå över! Helst igår! Jag vill busa med william utan smärta och kunna städa och diska bort utan att måsta lägga sig på magen i 5 minuter var 3:e minut.
Idag saknar jag robbin mer än nånsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0