åh underbart!

Postat: 2012-01-31 16:28:33
..

Idag va jag och gubben till EM - möbler och punga ut en ny soffa.
En fin ljusgrå hörn/divan soffa.
Ska bli så skönt att få slippa den här snuskigt osköna soffan för gott!!
Har haft den sen vi flyttade ihop för 4-5 år sen.
Jag skyller min ischias på den -höhö-
Men om en och en halv vecka så slipper vi den.

Jo!
Jag hade råkat utför ischias.
Har legat i en vecka bokstavligen! Jag har legat och ätit, legat och lekt med william, legat och ammat, legat och sovit(?), legat legat legat.
Va till sjukgymnasten igår och hon va inte alls nöjd.
Hon hade hoppats att jag va bättre i ryggen efter en vecka.
Hon fann inte mina reflexer i v-ben denna gången heller och styrkan är ännu nersatt.
Så jag har fått ytterligare övningar vilket leder till ännu mer liggande, MEN jag ska vara uppe och gå i 20 minuter en gång om dagen, skönt men ändå inte!
Skönt att få göra annat än att ligga för sitta får jag absolut inte göra men å andra sidan gör det så sjukt galet ont att stå/gå.

nånå..

Här är vår nya fina soffa!
Den går att göra spegelvänd och såklart tvättbar!!
Vi köpte dock till ett nackstöd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0