oh my..

Postat: 2012-02-10 15:27:18
..

Vet inte hur jag palla att översätta alltså..


Anywho.!

William sover, Robbin är och tränar jag jag fiser i soffan.
Våran nya(!) soffa!

Jag har pallat med en promenad på en timma idag.
Det är det längsta jag gått på snart en månad!
Helt underbart!
Tanken va att det skulle vara en prommis på 20 min. men den blev då betydligt längre än så.

Och jag är fortfarande så så sugen på att fixa mitt hår.. nu!
Jag vill inte vara kolsvart på huvudet längre..
Jag är så less, att jag har varit nära på att köpa blekmedel flera gånger nu.
-gaaah-


Kommentarer
jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

gör hos frisören på en gång ist! jag har exprimenterat ett antal gånger med blekningsmedel och hårfärg, säkert du med :p frisör blir det rätt på en gång

Svar: Hej och tack för din kommentar! Vill gladeligen meddela att jag är tillbaka nu efter ett år och skulle bli super glad om du vill börja läsa min blogg igen :)
Sandee Pistol

2012-02-10 21:55:42 http://jennifermedj.blogg.se/
mia (triomamma)

samma här!!!..är oxå typ kolsvart o är sjukt trött på de..men ska invänta sommaren o sen blir de nog lite ljusare:)

Svar: Hej och tack för din kommentar! Vill gladeligen meddela att jag är tillbaka nu efter ett år och skulle bli super glad om du vill börja läsa min blogg igen :)
Sandee Pistol

2012-02-11 10:00:42 http://miiamakinen.blogg.se/
Erika - Mamma Till Tino

Vilka härliga bilder :)

Hoppas att ni får en bra dag

Svar: Hej och tack för din kommentar! Vill gladeligen meddela att jag är tillbaka nu efter ett år och skulle bli super glad om du vill börja läsa min blogg igen :)
Sandee Pistol

2012-03-08 10:00:14 http://eeaberg.blogg.se/
Malin

När kommer nästa inlägg? Tycker om att följa din blogg

Svar: Hej och tack för din kommentar! Vill gladeligen meddela att jag är tillbaka nu efter ett år och skulle bli super glad om du vill börja läsa min blogg igen :)
Sandee Pistol

2012-03-15 18:21:11 http://hampusmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0