Godmorgon Världen!

Postat: 2012-02-04 08:20:14
..

William och jag har nu varit vaken sen halv åtta.
Will ligger i sittern och leker här bredvid mig.. Han är så duktig och greppar efter leksakerna.
Han varvar mellan dom och suga på tummen - hehe-
Robbin jobbar idag så jag funderar på att ge det ett försök att ta en promenad till mi madre.
Det lär ju inte gör lika ont som vad det gjorde sist jag gick till henne.. men då var det som värst också.

Idag ska jag göra klar korten hade jag tänkt och försöka ta mig till stan och köpa drag grejen till en dragkedja.
hmm.. mycket på en lördag -ellerrrr-

Kommentarer
Karolina, gravid i v. 36 ♥

Godmorgon!

Vad härligt och häftigt det måste vara att se sitt barn utvecklas så.. Vad mysigt att han suger på tummen :)

Kram

2012-02-04 09:21:02 http://lillamys.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

den ska inte vara speciell på något sätt. hittade när jag sökte på babysitters inne hos jollyroom :)

2012-02-04 11:23:25 http://fashionstars.blogg.se/
My Vestlund

SV: Jo det är en bild jag har tagit på mina egna läppar ;)

2012-02-04 12:37:44 http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0