waiting..

Postat: 2011-09-30 16:19:55
..

Väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem på lunch.
Under tiden har jag varit ute med hunden och fotat lite, diskat och redigerat bilder.

Livet blir kul när man får sån där ryggvärk och blir snuskigt trött.
Och kärleken tycker man ska hitta på nått, fara och hälsa på nån men det är inte alltid orken finns där.
Men folk får ju gärna komma och hälsa på mig om jag inte orkar ta mig nånstans?
Vet inte om jag har gett andra signaler då ingen -förutom familj- så gott som kommit och hälsat på dessa månader som gått, inte hittat på annat heller för den delen.
Jag har ju inte gått och blivit tråkig bara frör att jag är gravid liksom, samma gamla Sandra med en större mage och en bebis på väg.

widdywell..

Idag står köttbullar, nypärern, gräddsås och lingonsylt på menyn.
Ska sätt på pärern ja nu.


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

ååh, köttbullar och gräddsås! vad hungrig jag blev nu! haha!

2011-09-30 16:47:32 http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0