Jag blir tokig!!

Postat: 2011-09-14 11:04:27
..

Att en sån liten sak som ett skötbord kan göra mig tokig!

Jag har för lite att lägga tid på på dagarna.
Den känns malplacerad vartän jag placerar den.
Men nån hylla och nån byrå vid sidan så blir nog det där kanon.

Samtidigt som jag vill ta kort å hela lägenheten så vill jag inte då väggar är så fula.
Men samtidigt kan det bli en rolig 'före och efter' sedan..
Grejen är den att vi kan få vänta upp till 6 månader innan vi får tapetserat.
Varför?
Jo för att antagligen har övikshem för lite arbetare som kan fixa och ordna.
Men har vi tur kan dom komma tidigare men då skulle det inte förvåna oss om dom kom i November månad och vill tapetsera vilket dom kan fet glömma!
Tänker inte ha en massa snubbar i min lägenhet första månaden med bebisen .. aldrig aldrig.
Då får dom hellre komma efter ett halvår.

Nog om det.

Tanken va att fröken Berglund skulle komma idag men hon fick förhinder så istället ska jag ta en dejt med gubben på stan.
Lite lunch och lite babyproffsen.
Fröken Ida Nordin kommer på besök hos mor idag även, så jag ska sedan upp dit och säga hej och umgås lite med trevlig folk.

Men nu ska jag snygga till mig lite.
Slänga in tuttsäckarna i en brösthållare, spackla sig lite och dra på sig nå klä'a!

Här är jag i v.31


Kommentarer
juicy

finfinfiiin!!

2011-09-14 17:04:14 http://josefinet.blogg.se/
Sussi

Förstår att det blir mycket tid över när man går hemma... Hoppas du blir nöjd med skötbordsplaceringen till slut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0