God morgon!

Postat: 2011-09-21 08:15:39
..

Idag har vi snickare och målare här..
Robbin ligger och sover och jag känner mig smått obekväm.
Twista och jag är instängd i vardagsrummet då en av dom inte gillar den typ av hund Twista är (?)
Dom hade sett bilden vi har ppå dörren (ett klistermärke med staffar på) och troligtvis så förknippar han staffar med pitbulls (som vanligt, ett vanligt misstag) sen blir dom jätte chockad över hur liten Twista är..
"oj är han en valp?"
Nej dom är så här "små" och kompakt.
Känns lite fel att man inte ska kunna röra sig som man vill i sitt eget hem, egentligen ska jag låta Twista hälsa så får dom se vilken riktigt mördarhund han är! :P
Han är ju som sagt livsfarlig.. he will lick you to death!

Men godmorgon iaf!

Kommentarer
Sussi

Idiotiskt med människor som går efter rasen för att bestaämma om en hund är "farlig"...jag har blivit biten av en golden och vem är rädd för en golden? Det är hunden (samt ägaren) och inte rasen som avgör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0