Svar på tal :)

Postat: 2011-10-28 23:21:40

Det är några som frågat nu ang. Min klåda och utslag om det inte är havandeskapsförgiftning jag lider av.
Svaret är ja :)
Jag har kollat upp det, jag har blivit stucket tre gånger och kollat till bebis på special mödravården men inget är fel.
Det jag får till svar är att botemedlet är att föda.
Skulle jag gå långt över tiden skulle jag överväga tanken på igångsättning, men tjurig som jag är så vill jag avvakta om det sätter igång på naturlig väg vilket jag helst vill. Men man skulle kunna prata med en läkare om ev. Igångsättning såklart :) för tro mig, denna klåda är ingen barnlek.
Men jag ska sluta grina och tycka synd om mig själv och tänka/vara positiv istället så kan jag nog pina igenom detta lite bättre så tjurig som man är ;)
Nu ska jag ta mig en tavegyl och slänga mig i sängen.
Godnatt!


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

aha! tur att det var lugnt med utslagen då! läste det förra inlägget innan!



trevlig helg på er och hoppas att lillbebben vill titta ut =)

2011-10-29 00:13:41 http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Charlotte - mamma till Mirabelle

Nja du kan ju ta upp det med henne men hon kan ju inte avgöra om du får bli igångsatt eller inte. Men hon kan kontakta förlossningen där du isf får träffa en läkare och fråga om du kan få bli igångsatt. Eller ja jag vet ju inte om det funkar så på alla ställen men så var det för mig iaf. Men som sagt jag gick över tiden så det var ju även en övenburenhetskontroll jag var inne för också.

Förhoppningsvis så behöver inte du gå så länge över tiden (förhoppningsvis inget alls) och är man tjurig så kan man stå ut. Jag kämpade som bara den vissa dagar var värre än andra. Speciellt på natten då man inte hade nåt annat och tänka på och då gjorde sig verkligen klådan påminnd.

Men så fort ungen var ute så försvann det!

Men försök stå ut ett tag till annars prata och böla lite hos din bm så kanske hon kan göra nåt ;)

Kram!

2011-10-29 09:12:36 http://lalalottiees.blogg.se/
Amanda - Blivande mamma i februari

men nu är det inte långt kvar till bf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0