Prosit!

Postat: 2011-10-05 11:00:49
..

Blir bara värre.

Men hellre en simpel förkylning än nått annat.

Igår fick jag mina bilder!
Åh så fina dom blev.. kommer lägga upp dom här eftersom..
Det är så många och det ser bara klumpigt ut om jag ska slänga in alla på ett och samma inlägg.

Idag får vi se vad som händer och sker.
Ska väl försöka orka med nån städning idag, ikväll är det tvätt stugan och idag(!) ska jag packa klart BB-väskan -haha-
Jag vill inte vara så lat och trött som jag känner mig men det kan inte hjälpas när man är där jag är -huhu-.
Får se om man kommer ut från lägenheten nått idag -en bit med hunden räknas inte-.
Vi kanske ska fara och kolla på djurmagazinet en sväng.

Men nu först ska jag göra mig i ordning.
Godmorgon alla!

Jag ursäktar inte mina underbara cellisar på rumpen.. y'know, cuz baby finally got back! -haha-


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vacker bild!

2011-10-05 11:57:40 http://hannafialotta.blogg.se/
Emelie- Mamma i Oktober ♥

Jätte fin bild.

Den där bb-väskan alltså. Knappt packat min häller å bara 2 dagar kvar till bf, men känns som om man backar tiden om man skall packa den som sedan bara skall stå där och påminna än ennu mera...

2011-10-05 20:03:19 http://ebrathen.blogg.se/
Susann

Jättefin är du! Självklart ska du inte ursäkta dina fina cellisar! Alla äkta kvinnor har cellisar! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0