oh my..

Postat: 2011-10-13 21:01:44
..

Sitter och tittar på ' sol, fest och oroliga föräldrar ' och det förvånar mig att dom blir så chockad och förskräckt över att dom drar i sig lustgas.
DET blir dom orolig över? .. inte all alkoholmängd dom får i sig?
Lustgas är inte narkotika klassat . det används under bla. förlossningar.
JAG fick det då jag skulle dra ut tänder och då hade jag inte ens fyllt 15.. så hur farlig kan det vara?
Alkoholen är ju mer skadlig för kroppen än vad lustgasen är.. eller har jag fel?
Jag tycker det är löjligt att dom blir så upprörd för en sån grej..
Jag hade blivit mer oroad över att dom tar emot drinkar från främlingar och över allt dom blandar..
vin . shottar . öl . cider . alla typer av drinkar..
Inte lite lustgas som man bara blir lite glad utav för en liten stund.
Och vem säger att dom inte beter sig så där på hemmaplan liksom?
asch..

Va tvungen att skriva av mig ;P

Kommentarer
Gisela mamma till Ebba och Florist

ja asså det programmet är så jäkla löjligt tycker jag!

2011-10-14 10:09:06 http://giselasvarld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0