bebis bus..

Postat: 2011-10-20 18:03:59
..

Bebisen håller på att busa inne i mammas mage så det ilar och gör ont
-kärlek-
Det blev dåligt med nå inlägg igår.. jag är ledsen för det men kände för en dator fri dag igår.
Jag och kärleken va en sväng nere på stan igår och tog en fika, surra och kikade på folk -gos-

Idag ringde jag mvc för min klåda på bristningarna.

Den blir bara värre och värre..
Nu har jag fått utslag där även.
Små knotter och myggbetts aktiga utslag.. så imorgon ska vi in till specialmödravården och ta lite prover.
Förhoppningsvis är det inget men nått lurt är det ju.
Jag kliar upp sår . Det är olidligt!
Så håll tummarna för att jag får bra svar imorgon och hjälp med klådan.

Ikväll ska jag och gubben se en gammal goding ' w a l k   t h e   l i n e ' .. jag älskar den filmen!


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

jag hade också en del klåda minns jag.. och det hade även min mamma när hon var gravid.. konstigt! däremot fick jag inga bristningar!

2011-10-20 19:01:11 http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Nilma

Datorfria dagar är alltid skönt faktiskt!

Hoppas det löser sig med klådan, låter ingen vidare.

2011-10-20 19:21:27 http://www.nilma.se
I

Bra att du kollar upp klådan, så att det inte är hepatos. Jag hade det när jag väntade båda mina barn. Med den lilla slutade det med akutigångsättning.



Och hoppas att du snart slipper kliandet. Jag minns allt för väl hur det var!

2011-10-20 21:19:27 http://casalinga.blogg.se/
Nilma

SV: Hehe, ja du har nog faktiskt en poäng i det där. Vi får helt enkelt se hur filmen är! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2011-10-20 21:24:57 http://www.nilma.se
I

Ja, det är klart att det alltid är bäst att kolla. Det sägs att det mest kliar på händer och fötter då man har hepatos, det stämde på mig andra gången. Fast första gången kliade det mest på magen.



Om det skulle vara någonting har du i alla fall hunnit förbi största riskveckan :)

2011-10-21 11:45:20 http://casalinga.blogg.se/
Susann

Hoppas ni hittar något mot klådan! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0