7 dagar kvar!

Postat: 2011-10-30 13:25:26
..

Och klådan blir absolut inte bättre, och inte hjälper det att klaga heller ;)


Va in till förlossningen imorrse då jag varit lite nojjig över bebisens rörelser men allt va tipptopp!
Mamma fick följa med då Robbin är på jobbet.
BM va super trevlig och passade på att visa mig runt i förlossnings salen och alla dess finesser då jag inte varit inne i en tidigare.
Och när vi gick så sa vi det att vi ses väl förhoppningsvis till veckan igen ;)

Angående gallsyre provet!!

Dom har inte ens fått svar på det ännu.
Så vi får väl se vad det visar i veckan, därefter blir det väl en ny tid och förhoppningsvis en tid för bedömning om igångsättning pga. klådan och utslagen. För jag vägrar gå och klia mig mycket i onödan.

Jag väntar på att älsklingen ska få lunch. Vi ska träffas nere på stan.
Jag måste skaffa mig en börs.. är less på att ha alla kort lös i väskan nu.

Jag är kass i säcken i dag igen.. hoppas hoppas att det är förberedelser infö förlossningen!
Jag vill inget annat än att ha vår bebis nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0