Judas..

Postat: 2011-05-22 19:44:57
.. juda-as

Jag har gått och sjungt på den hela dagen.
Jag kommer förövrigt nog göra bäbisen van vid att jag sjunger.
Kanske blir ett toppen sätt på att få h*n att somna?
who knows
Jag är den där som älskar att sjunga by the way.

Saknar gubben som är på jobbet -dyngs pass-
Men jag får vara med min familj på knytkalas iaf och är äckligt mätt och bäbisen verkar nöjd som den sprattlar där inne
Sen bär det visare till mamma -vi är hos syster just nu- där vi tydligen ska sjonge!
Jag bräcker ju dom allihopa ;)
Tina Turners whats love got to do with it
Yep.. den blire.

Jag har haft ont i huvet praktist taget hela dagen.
Jag känner nu att den avtagit vilket är en enorm lättnad.

Men nu är jag ruggit sugen på rabarber pajen -nomnom-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0