Det finns bara du..

Postat: 2011-05-08 00:15:20
.. Robbin

Jag kommer aldrig kunna beskriva i ord hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag behöver dig.
Men saker som händer runt omkring oss är ett bra tecken på hur mycket jag verkligen älskar dig..
Hur mycket vi älskar varandra.
Och vi har hela livet på oss att få visa den kärleken för varandra.. och för vårt kärleksbarn.
Jag vill åldras med dig och se våra barn växa upp tillsammans med dig, se våra barnbarn och barnbarnsbarn komma till världen och växa till fantastiska människor.
Du är den absolut finaste.
Och ingen annan kan få mig att må bättre.
Jag känner mig hel och lycklig med dig.
Med dig känner jag mig speciell och du får mig alltid att skratta.
Du är så fantastisk.
En fantastisk pojkvän . sambo . fästman . bästa vän och blivande pappa.
Jag kunde inte vara lyckligare.
Din närhet är det bästa som finns.
Du får mig att stå stadigt på jorden och jag kan inte tacka dig nog för att du finns och är en del av mig.

Det är förevigt du, förevigt vi.
Jag älskar dig.




Kommentarer
Amanda

Aww kärlek är underbart :) Jag kommer visa bild på den fast kanske inte innan den första juni så du får nog tyvärr vänta tills dess ;)

Amanda

ja det är nog värd att lägga pengar på en iPhone. dom är ju inte så värst dyra heller. Har nog ändrat mig så det kommer en bild på klänningen ganska snart haha :)

Devinia Euvel

NEJ? Vad har jag missat nu? :(

2011-05-09 12:58:52 http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0