smoooort

Postat: 2011-06-14 14:37:49
..

Ikväll ska det skolas in.. vilket kommer bli riktigt kul och kvällen kommer att flyta på bra.
Idag kan inget gå fel känns det som.
Inge regn idag, bara kall-blåst hittills vilket är lite ruttet det med men det kommer sånna dagar också.

jag måste gå strax innan tre, jag börjar halv fyra och ska posta ett brev efter vägen.
Gubben har köpt sig ett ps3 som han håller på att peppra nu.
Han är så underbart söt mitt livs kärlek.
Ska joina han ikväll då jag kommer hem från arbetet.
Pang spel är assum!
Är ju ledig imorgon och på Torsdag så förhoppningsvis får vi även skriva på kontraktet nån av dessa dagar.

Jag vill flytta nu!
Men dessa tre månader kommer gå så fort.
Går allt som jag planerat så har jag även fått börja på mina havandeskaps-dagar just den 1 September,
så då kan jag bara ägna mig åt att ta hand om mig själv, bebben, älsklingen, hunden och fixa i nya lägenheten så klart ;)
Men man får ju inte moderskaps.intyget förens när man är i v.24 och jag fattar inte varför jag ens stressar upp mig.
För är det så, så är det så, vilket betyder att ingen annan får det nå tidigare heller -om dom inte kräver det vill säga- och jag har rätt till 60 dagars havandeskaps penning och det kan inte försökringskassan neka mig för då kommer jag överklaga. så de så!

Jag hatar är jag stressar upp mig, hjärnspöken som ser till att jag tänker för mycket.
Men jag har blivit bättre.

Jag vill förövrigt tipsa om en sjukt bra inredning/möbel/loppis blogg jag hittat!
Jag kommer garanterat köpa nån möbel av denna brulla.
vitaloppan <--- klicka här eller på bilden för att komma till sidan.


Bild tagen ur vitaloppans blogg.



Kommentarer
juicy

post till miiig? :DDD

2011-06-15 13:25:09 http://josefinet.blogg.se/
juicy

jooo jag fick paketet idag :D

shyrrans!! :D hihih.

2011-06-15 19:05:36 http://josefinet.blogg.se/
Linda

Tack söta du!!'

Kram Linda

2011-06-15 22:00:25 http://vitaloppan.wordpress.com
Anonym

MEN UPPDATERA RÅÅÅÅ! ;D

2011-06-16 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0