doften av solskydd..

Postat: 2011-06-06 21:09:14
.. yepp!
I smell like summer.


Efter att jag lunkat med mat och snus till min sockersnopp så tog jag bebismagen och jycken upp till mor.
Som förövrigt inte va hemma.
MEN! Det va mina små syskon.
Jag . Mariam . Twista och såklart bebben slekade i solen med jordgubbar som Roda köpt.
Bebben gillade inte mitt försök till att ligga på magen för att steka lite på ryggen.
Lite färg har man fått iaf.
Jag är aningen rädd för pigmentfläckar så jag är försiktig i solen nu.
Men jag tänker inte låta bli helt och hållen,
Främst för att jag älskar att bara ligga och steka i den heta solen.
Men även för att jag inte vill vara genomskinlig hela sommaren.
När jag började sola idag så smälte jag in i den vita filten vi låg på.

Jag har rakat in en såkallad hair tribal/hair tattoo på Lillebror Roda även.
Men eftersom jag inte tog någon bild så måste jag vänta på att Mariam tagit en och skickat till mig så ni får se sedan.
Jag börjar bli rätt haj på det där måste jag säga.

Imorgon bli det till att vara i solen men kärleken för då är även han ledig.

snart får vi veta om lägenheten!!!!!!!

Åwh!
Måste ju faktist dela med mig att jag tydligen kan få ut mjölk liknande vätska ut brösten nu.
Satan va jag ska mjölka ner Robbin sen då mjölkpåsarna är välfylld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0