god morgon?

Postat: 2011-07-18 11:54:51
..

Fast egentligen har jag varit vaken sen nio ungefär.
Kom hem från mor klockan halv ett inatt.
Jag är jätte mörkrädd och hatar att gå hem ensam mitt i natten, hade Twista med mig men han älskar ju varenda människa så han förlitar jag mig inte på >.<
anywho..
Så när jag kommer halv vägs så ser jag en kille/gubbe sittandes ensam i mörkret, mitt i natten på ica östra.
Wierd tyckte jag så jag vägrade gå förbi honom så jag sökte vägar förbi utan att han skulle se mig osv.
Så det slutade med att en kort promenad på 30 minuter tog mig en timme.
Helt paranoid! sjukt va mörkrädd man kan vara haha.

Jag har suttit i telefon hela förmiddan och än är jag inte klar.
Jag har pratat med veterinären, resursplanerarna och vårdcentralen där har jag hittills pratat med barnmorskan och nu väntar jag på samtal från sjukgymnasten.

Jag ska sätta mig ner och renskriva det jag och min mamma satt och skrev igår.
Tack som fan för hjälpen mamma! Jag uppskattade det enormt!

Kommentarer
Susann

Hoppas allt löser sig med FK!

Förstår att du är nojig att gå hem mitt i natten - det är jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0