gaah..

Postat: 2011-07-05 19:17:51
..

Dessa foglossningar!

Idag har varit hemskt och kvällen fortsätter likadant -bööl-
Men samtidigt så älskar jag att vara gravid -underbara älskade du som ligger där inne-
Det är ju klart värt smärtan men om den ändå inte blev värre dååå..!?
Det är så underbart då h*n sparkar och har sig.

Va ner och hämtade ut en ny iPhone 4 vit som jag försöker lära mig.
Jag har ju aldrig haft en sån här hipp lur nångång så detta är vetenskap för mig.
Men det tar sig ;)
nymodernigheter..

Finns det förövrigt nån bra blogg app till iphone 4? nån som vet?
Eller kan tipsa om andra bra/roliga/nödvändiga/måste-ha appar?

Nu ska jag fortsätta klura och knåpa.. det blir nog ingen mer virkning idag för mig haha!


Kommentarer
Susann

Bloglovin' har en bra app så att man kan följa bloggarna som vanligt.

Wordpress har en jättebra bloggapp men då måste man ju har wordpress...

Ida

Utmanad

2011-07-06 21:21:14 http://idaemilia.devote.se/
erika

Svar: Låter bra att ni hade en bra midsommar även om det regnade:)



Hoppas att din foglossning släpper snart så du slipper ha ont

2011-07-06 22:59:06 http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0