Jul i vårt hus..

Postat: 2011-12-20 14:15:48
..

Nu är Tomten inte långt borta.
Om fyra dagar sitter vi som små ivriga bustroll i väntan av att få öppna paket.
Anledningen till att jag längtar mest är ju såklart pga. att det är vår första jul tillsammans med William
Nu är han så pass liten att han inte förstår hela grejen men det kommer att bli roligare och roligare för varje år som går, tills han är för stor för att förstå att Tomten inte existerar.
Jag blir som ett barn runt juletid men hur roligt är det om man inte har lite barnasinne kvar -anser jag-

Läkarbesöket gick väldigt bra idag.

Läkaren skötte sig snyggt oc försökte sig till och med på sig ett skämt eller två.
William är frisk som en nötkärna och växer som ogräs.

6255 gram
59.5 cm lång
40 i huvudomfång

Sen han föddes har han gått upp 2315 gram och vuxit 8,5 cm.
Stor killen

Nu ligger han som en slagen hjälte på sängen . Robbin som en klubbad säl i soffan och Twista snarkar på divanen.
Jag ska passa på att vila mig lite jag med.


Kommentarer
Melinda

Blir också som ett barn på julafton! Har fortfarande det där lilla pirret i magen när man vaknar på morgonen och det hoppas jag aldrig försvinner :P

2011-12-20 15:52:04 http://MelindasBeautyBlog.se
Devinia Euvel

sv;

Troru jag är då? Stod bara och blängde på Daemon när han berättade att hon fått en puss av Lemmy.

2011-12-20 16:28:33 http://www.devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0