packar och donar..

Postat: 2011-08-11 16:37:26
..

Det tar på en!


Och jag tycker att jag har gjort så himla mycket men när jag tittar mig omkring ser jag ingen skillnad.
Dock har jag mest kämpat på i garderoben.
Jag har gjort det lite lättare för älsklingen att rensa sina kläder som ska kastas, slängt en massa skit och gjort lite ordning där inne.
I övrigt har jag packat lite krukor, koppar med fat och diverse prydnads saker samt dvd filmer och skivor.
Nu sitter jag här.. helt tom i bollen och vet inte var jag ska fortsätta -pjuff-

Min syster ringde för övrigt för ett tag sedan.
Det blir ingen bebis idag om h*n inte vill komma ut självmant vill säga ;)
Bebis vägde 2800 nånting, liten bebis daa <3
Nu hoppas jag ju att deras bebis kommer snart.. spricker snart av all denna väntan ;)

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.

Kommentarer
Susann

Skönt att de inte var tvungen att starta henne...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0