här händer det grejer!

Postat: 2011-08-11 00:49:15
..

Idag har jag hållit på och rensat massa skräp som ska slängas..
Imorgon tänkte jag ta i tu med lite packning av sånt som vi absolut inte använder.
Vi for till Jennie och Erik en sväng ikväll för att se lite fotboll, vilket slutade upp i kortspel.
Kom hem för en timme sen.
Är för trött och överväger tanken att gå och kissa, borsta tänder och sooova!
Bebis är i full gång i magen så h*n är nog inte trött på ett tag.

Jag håller tummarna för syster Sofie som ska ta prover imorgon.
Hoppas hon slipper igång sättning men som vi sa 'skulle det ändå bli så, så hellre det än kejsarsnitt'
Jag älskar dig och kommer tänka på dig hela dagen imorgon.

Igår skar jag upp handen.
Eller en liten bit iallafall.
Mitt emellan tummen och pekfingret.
Kul ställe då det går upp hela tiden.
Mamma och Sara fick rycka ut och plåstra om mig då vi.. -vad jag trodde- .. inte hade nå plåster.
Men det va lika bra Sara och mamma kom då det inte ville sluta blöda.
Nu har jag hittat våra plåser och jag har fått tagit av mig handsken jag hade på mig -för att hålla omläggningen på plats- det kliade nå si in i helvete!
Jag måste ta det lugnare när jag diskar hädan efter.
Mest ledsen är jag ju då det va ett av mina favorit glas som gick sönder, pinuppe glas som jag fick av min kära syster Devinia -i am sad-

nej godnatt med er!

Kommentarer
Susann

Ajdå...hoppas tumme/pekfingerfliken läker snabbt och bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0