Fredag!

Postat: 2011-04-29 17:28:23
..

Tanken när vi for in till stan va att jag skulle få dyngstryk av kärleken i bangolf samt ta oss en korv i korren.
Det blev ist. kebabhouse där vi stötte på Ida och David och därefter lite impuls handling då bangolfen ej ännu har öppnat.
Mycket dåligt kan jag tycka..
Vädret tillåter ju!!!
nånå.. nu blev det en trevlig fredag dag trots det.

Hittade ett par walkinskor på rå rea. Dom hade satt ner dom från 1000:- till 300:-
Så jag har typ rånat dom på 700 riksdaler.. -assum-
Vi hittade även årets sötaste body på H&M för 99:-



Kommentarer
Sofie

Inte bah skriva anonymt sådär å tro att du eee koool!! ;P

2011-04-29 23:53:05 http://gammfi.blogg.se/
Gayfjärrrrt

Oooh söt :D Kolla på lindex, de har VÄRLDENS sötaste grejer!!

2011-04-30 12:48:37 http://diaryofalways.blogg.se/
Sofie

höhö, tänkte faktiskt på det jag med! ^^ Undra om folk tro att det är jättestor åldersskillnad på oss. "Här kommer 17-åriga Sofie med 30 plussarn Anton!"



Jag slipper iaf oroa mig för att injicera botox än på några år xP



När ska du lägga upp maaaagbilder då, va va va?!

2011-04-30 18:12:25 http://gammfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0