do's and dont's

Postat: 2011-04-24 16:26:24
.. lalala

Jag kan börja med att jag är trött efter dagens jobb.
Glad för solen och värmen samt lite ledsen över att jag ej får se kärleken förens imorgonbitti.

Jag kissar jämt nu förtiden.
Jag tyckte det va mycket innan men nu är det extremt.
Jag har även lite dåv huvudvärk men det kan inget annat än bero på den underbara värmen.
Jag kommer sakna den då den försvinner innan sommarn kommer.
Loads of ' j a g ' efter varandra här ser jag.

Längtar till sommar kläder.
Att få gräva fötterna i den heta sanden och suga på en isdrink -virgin såklart-
Och skälvfallet att få plaska i det svala vattnet!

Tro vad man får och inte får ha på sig när man har en bulle i ugnen?
Finns det Do's and Dont's på sånt?
För isf kommer jag sakna korta trasiga jeans shorts och magtröja/linnet i sommar.
För jag menar.. bara för att jag är på smällen måste jag ju inte går runt och se ut som en tant.
Kan jag tycka!
För jag är fortfarande ung och grann trots det liv som växer inut i mig.
Kommer det bli H&M's mamma kläder mani tro?
Hittade en sida med sjukt snygga mamma kläder men fanns nog inget under tusenlappen -fail-
Sen.. varför ska man måsta handla på mamma avdelningen för bara för att man är på tjocken?
det spökar i huvudet på mig.

Kommentarer
juicy

åånäää!! köp kläder på gamla ställen men lite större strl bara :D det kommer iallafall jag göra! vadfan måste man ha hängselbyxor eller mjukisar för att man är preggo? NÄÄÄ-HÄÄ!



KÖR HÅRT, VAR SNYGG! ;D

2011-04-24 19:02:59 http://josefinet.blogg.se/
Devinia Euvel

Haha, nu när du skrev "korta trasiga jeans shorts och magtröja" så fick jag typ denna bild i huvudet: http://farm1.static.flickr.com/13/14666255_b1b5a1e002.jpg



PLEAS DON'T DRESS LIKE THAT! <3

2011-04-24 21:56:28 http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0