göralös

Postat: 2010-08-16 23:01:47
.. jorrå

Snodde den där listan jag av sara som visades på blogg.se's sida.
Så varsågod om du ids.

Du heter: Sandra
Smeknamn: Sarra .   

Låt som när du är ledsen sörjer till: The beautiful ones - Poets of the fall

Beroende av: Snus . cola . kuligheter.

Vad tror folk om dig? Att jag är en glad & tokig liten själ .

Stämmer det? Det stämmer ja

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon

Hur imponerar man på dig? Hoppar du på ett ben upponer gör du mig fan imponerad alltså!
Annars vet jag inte riktigt.
Det jag INTE imponeras av är hur mycket pengar du har.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej, blir det i veckab tro? Ellie börjar ju dagis på måndag och Sofie börjar plugga på Onsdag tror jag det var :) puss"

Var bor du? Örnsköldsvik

Trivs du där? för alldel!

Hur svarar du i mobilen? "jaa det är Sandra" Eller "hallå?"

Vem ringde du senast? Christian

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle börja gå om en stund för att möta upp mig.

Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: Nope

Brukar du komma i tid: Alltid . gärna en kvart tidigare

Hur känner du dig nu: Glad . trött . snorig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart . grått . vitt

Vad tycker du om fötter: Dom är ju jävligt bra att ha må jag ju säga.

Vad saknar du: Twista, min hund då han inte är med mig och min syster Devinia

Hade du en bra kväll igår: Jorrå . hemma mys.

Favorit dryck på morgonen: O'Boy

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00

Är du blyg? Inte på en fläck

Sysslar du med någon idrott: Inte längre.. prommenader är vad som gäller för mig.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse absolut . Men rent av kärlek? mjee

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka och knulla.. vill veta hur det känns

Är du nöjd med ditt liv: Ja,a

Är du bortskämd: Inte alls .

Vad gör du i morgon: Ska på promenad med hunden och sedan jobba

Vad är det värsta du vet? otrohet och lögner . svek på ren svenska

Har du bra vänner och äkta vänskap? Oh ja . Det har jag absolut.

Vad är det finaste du fått? Roky som gudson och Twista (dock har jag köpt honom)

En speciell dag du minns: Maiden på sonisphere .. kommer aldrig glömma.

Du samlar på: Skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

När grät du senast: För några dagar sen .. saknar min syster så hemskt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Handla gärnet . åka utomlands och skänka en slant till dom jag håller kär.

Vill du gifta dig: Nej . men absolut förlova mig.

Vill du ha barn: Tacka för det

Är du musikalisk? Det tycker jag absolut att jag är. Jag kan inte gå nånstans utan musik.. sen sjunger jag också.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola eller Bonaqua

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope. Mor bor här i ö-vik medans min far är och utforskar Afrika

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.

Biter du på naglarna: Nej


Kommentarer
Fröken M

godmorgon ! Ville bara önska dig en skön tisdag =)

2010-08-17 09:26:20 http://frokenmela.blogg.se/
Elin

Cool blogg! :)

2010-08-17 09:47:35 http://beautifulthiings.blogg.se/
Sandra

Svar: Haha tack, verkligen desamma :)

Riktigt cool bild me :D

2010-08-18 19:33:43 http://isoptera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0