new in

Postat: 2011-06-28 18:02:20
..

Jag har struttat på stan vilket slutade med lite nytt i garderoben och ett härligt skavsår!

foglossningarna ska vi inte ens tala om.
Men dagar som dessa, fina och underbara.. är riktigt härliga att strosa genom stan för sig själv.
Väl på väg hem -jag tog bussen då jag knappt kunde gå med ena foten-
Så påminde kärleken mig om en av det viktigaste saknerna jag for ner till stan för...
Biljetterna till Jay Smith..
ma,ah!
For hem bytte, skor och kläder, Tog hunden över axeln och lunkade ner till stan igen.
Köpte biljetterna och gjorde ett försök till att boka bord -mahahaha-
Inge fullboket eh!
Nöjd och glad ändå struttade jag hem och bokade bord på Harrys istället, imorgon klockan sju.
Imorgon kommer bli en kanon bra dag!

OBS!!
Ser ni en gravid kvinna på Olearys imorgon med en drink i handen DO NOT PANIC!
Dom kommer vara alkoholfri ;)
Bara för att jag är preggo betyder det inte att mitt liv är över & jag inte kan ha kul!

Nu sitter jag och väntar på in kebabrulle jag beställt.. hemkörning såklart!!
-nomnom-

Iaf så kom jag hem med en ny jumpsuit, ett halsband och diverse smink.
Igår köpte jag hem två virkade kuddfodral i Bjästa Boden som ni kan se i bild nedan tillsammans med byxdressen och halsbandet.
Hoppas ni haft en lika trivsam dag ute i solen som jag haft det!
Imorgon mitt på dan bär det av till lomsjön med mina bästa -hoho- sol och baad.

Jag köpte förövrigt byxdressen och halsbandet på cubus.
Och byxdressen är i stl. MEDIUM!! huhu, låt det fortsätta så ;)
Provade även en bikini i stl. 38 som va FÖR LITEN!! höhö.
Sarra goes Dolly snart..
Man kan bli glad över lite haha.

Hade!!




Kommentarer
Anna

Jättefint ju :)

2011-06-29 23:00:52 http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0