Äre inte det ena så äre det andra..

Postat: 2012-01-04 10:28:47
..

Jag har så sjukt ont i ryggen idag så jag vet inte var jag ska bära av.
Det känns som när foglossningarna va som värst och jag har ju hört att foglossningar inte behöver gå över på engång eller helt och hållet för den delen -suck-
Det är som det är.. lite pain-killers och leva mer ergonomiskt gör nog susen.

Åh jag fick fin besök av Ida och Terry igår.
Så kul att dom kom!
Det blev mycket surr om tatueringar.
Om när jag ska göra klar min arm och vilka framtida tats vi alla har haha.
Terry har snart inte en fläck på kroppen kvar att gadda men Ida och jag har ju en hel duk dom kan leka med ;P
Pulver har gjort en grymt snygg fjäder på Ida här om dagen.. efter kappmuskeln och ut mot axel.
Love it!
Jag vill gadda in nån svensk text just där också haha.. Inte för att Ida gjort där, jag har velat haft det länge.
Och varför just en svensk text? För att alla skriver på endera engelska, latin eller spanska och jag är sjukt less på det :P
Jag talar svenska därför vill jag ha svenska ;)
Men det ska inte vara bara nån random text som "fånga dagen".
Nej sån skit håller jag inte på med.. Det ska vara nåting som betyder för mig, nånting dedikerat till min familj.
Och sen ska jag gadda in Williams fot och hand avtryck.
Men nu först ska jag göra klart halfsleeven.

Snö kaos ute.. love it!
Ge mig en skoter så är vintern räddad!


Kommentarer
Mariam

Sv; Haha eller hur! x)

2012-01-06 16:50:34 http://liferollson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0