Blogg appen!

Postat: 2011-09-28 17:47:26

Jag måste ju testa den nya appen och se hur den funkar.
Hjärtat har kokat ihop årets köttfärsås idag, sitter i matkoma just i detta nu.
Har även så där äckligt torra händer, måste.smörja!
Nu ska jag gå och tömma blåsan innan en liten siesta!
Slänger in lite bilder på hur barnrummet ser ut ljust nu.
Skyddet till skötbädden va i tvätten då jag tog bilden, Nova-Li s bajs hamnade på den. Sen hänger det nu mera en mobil ovanför skötbordet :) sen kommer det tapetseras när övikshem får tid, vi ska köpa en 3d tapet dit, samt en matta och annat mys ska in :)


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

vad fint ni gjort för plutten :)

2011-09-28 23:17:01 http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Cissi

Vilket fint skötbord. Vart har ni hittat det? :-)

2011-09-29 09:29:02
Mamma till William och prinsessan i magen

Grattis till bebisen i magen :)

2011-09-29 11:34:34 http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0