såså..

Postat: 2011-10-02 16:13:07
..

Nu är jag hemma .. äntligen(!)

Fotograferingen gick fort och bra..
Till vecka ska jag få se resultat -längtar-
Efter fotograferingen for jag och Mariam till café UH och drog en fika i väntan på Mamma och Sofie.
Mariam bjussa då jag smart nog inte tog med mig börsen, men jag har lovat att bju igen ;)
Försökte mig på att skicka ett inlägg via blogg appen när vi va där och fikade men misslyckades.
En sväng sedan på stan..
Jag och Sofie fick så ont i ryggen så vi satt mest och surrade medans mamma och Mariam gick lös i butikerna.
Vid tre snåret mötte jag upp hjärtat på hans jobb för att sedan bege oss hem.
Nu här vi ätit oss mätta.
Robbin spelar tv-spel och jag nördar vid datorn.
När Robb kilar tillbaka till jobbet så tar jag hunden över axel och traskar vidare bort mot mor.
Det va så gott som dagen i stora drag.

Ha en fortsatt trevlig söndag alla!

Kommentarer
emma, gravid med BF i november

nej jag ville inte själv, så jag var helt förtvivlad när jag gick därifrån.

nu var det väl 3 månader sen jag klippte mig, men då kunde jag inte äns göra håret till en bulle för håret var så kort att det blev en toffs!

och innan har jag alltid haft långt hår och satt upp håret i en slarvig bulle, så jag var jätteledsen efteråt. som tur är växer det ut :)

2011-10-02 18:41:46 http://emmalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0