fixering..

Postat: 2011-10-08 17:37:33
..

Jag har under en veckas tid -cirka- känt av ilningar i underlivet och ett tryck neråt till och från...
Mer än jag är van vid.
Så pass att jag måste stanna upp, luta mig framåt och hålla upp magen.
Jag har anat att kanske bebis fixerar sig och igår under hela dagen och kvällen kände jag ett tryck neråt och mot svanskotan istället för 'muttan'.. och det gjorde ont och va obehagligt.
Sara sa att det känns så när bebis är fixerad -woho-
På Onsdag får vi veta säkert.. Hoppas bebis har fixerat sig!
Blir som en trygghet på nått vis.

Appropå igår när vi va hos Sara..


Jag fick smaka oxhjärta!
Inte rått såklart -urk-
Det va jätte gott! Jag är stolt att jag smakade trots att jag visste va det va innan då Sara berättade för Robbin va det va och jag hörde -lalala-


Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Det är en blandis :)

Engelsksetter, gråhund och collie..

Kram

2011-10-08 20:56:33 http://millahoman.blogg.se/
Lena

Vad skönt att h*n lägger sig riktigt :) när har du bf? :)

2011-10-10 00:54:01 http://dagarnameddig.blogg.se/
Susann

Hoppas verkligen hon fixerat sig! Får läsa vidare och se om hon gjort det... =)

Tror Mini i min mage också börjar borra ner huvudet... =)

Visst är det fantastiskt att vi snart bli föräldrar? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0