fin höst dag..

Postat: 2011-10-16 15:06:27
..

Jag har tagot mig en promenad i det fina höst vädret.

Det blev en ganska lång en... vilket även kommer kännas ikväll.
Det känns redan nu och under tiden jag gick men jag gatt hä ut me i fin väre.
Jag kan inte stänga in mig hemma bara för att jag är hög gravid och får ont.

Imorgon går jag in i v.38 (37+0) .. vilket även gör att jag har 20 dagar kvar till beräknad födsel! -hoho-
Jag kan inte fatta att vårt lilla kärleks barn snart är här ute .. hos oss!
Helt fantastiskt.. Det går inte att förklara hur mycket vi längtar!
Jag vill veta hur du ser ut! Lära känna dig! Snusa på dig! Röra vid din kind och älska dig!
Det enda jag ser framför mig är ett tomt ansikte med svart hår :)
För det tror jag att du kommer att ha när du kommer till världen.. men något säger mig att du kommer vara väldigt lik pappa din.
Det är helt fantastiskt att man kan älska någon man inte har träffat förut så enormt!

Det är ungefär 8 månader sen vi fick det bästa besked vi någonsin fått..
Jag kommer ihåg hur jag och Robbin står inne på toan och ser det där strecket bredvid det andra, att jag börjar skaka, kallsvettas och gråta av lycka, Robbin kramar om mig och vi båda är tagna av det vi får skåda.
Samtidigt som man känner ett enormt lyckorus jag aldrig känt förr så blev jag samtidigt nervös och skraj.
Och det är inte alls nå konstigt med tanke på va det är vi väntar.
Det är ju inte en liten sak att vänta barn, inte som att köpa en fågel direkt.
Det är ett enormt äventyr vi har startat och är fullt redo för det äventyret.
Vi hade ju räknat med att det skulle ta nå månader innan vi lyckas bli gravid.. ack så fel vi hade.
Det tog sig på andra försöket och dagarna innan jag testade mig positivt så hade jag ändå som en känsla av att att jag va gravid och rätt hade jag..
Det va inte samma känsla som jag hade då jag testade mig efter första försöket. Då var det mer ' h o p p a s   j a g   ä r   g r a v i d ' mot för andra testet så hade jag bara en känsla, jag kunde inte vara annat än gravid.
Och ja som sagt.. fet gravid va jag! -lycka-
Nu är det tre veckor kvar -plus/minus- till du kommer till världen. Tiden har gått så fort och vi längtar efter dig!

Vilket långt inlägg detta blev :)
Men det bjuder jag på.




Kommentarer
Anna

så lite så:)

Mhm det var det :)

2011-10-16 15:30:18 http://aannabelle.blogg.se/
felicia - 19 år och mamma

ååh, så fint skrivet.. våran lilla var inte planerad och kom som en stor chock, men det är ändå ingen tvekan om att hon är det bästa som hänt oss :-)

2011-10-16 15:33:37 http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Gay

Fintexten och finmagen! Jag blir som tårögd :D Får själv nöja mig med kissen ett tag :)

2011-10-16 16:22:10 http://diaryofalways.blogg.se/
My - Mamma till Alma

Ja det är svårt att förklara känslan man får när man ser de där strecken på stickan. Det är så magiskt och häftigt!

2011-10-16 19:30:38 http://unwake.blogg.se/
Hanna

Sv: Jaa självklart! Nu i efterhand skulle jag ha gått Mariart om jag fick välja, ångrar jag gick skolan jag gick.



2011-10-16 21:02:43 http://hannaogren.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Shit vilken snygg bild!

2011-10-16 21:58:50 http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0