väntar..

Postat: 2011-11-01 14:45:57
..

Sitter och väntar på att syster ska komma och hämta twirri the dog om det skulle bli så att vi får fara in redan ikväll/inatt :)
Jag har ont i magen och stjärten till och från men vet inte om det är sedan hinnsvepningen eller om det är nått på G?
Vet inte hur jag ska tyda det hela men förr eller senare märker jag väl om det är värkar eller ej ;)
Jag tog mig promenad till COOP och skaffade det sista..
4 liter dricka . en hel del godis & tidning

Jag är så trött!!
Måste nog slänga om kull mig i soffan ett tag.
Har inte fått mycket till sömn inatt heller.

Åh!
Det va PUPPP jag har fått förresten!
Fick det bekräftat idag.

Nej nu ska jag vila.

Kommentarer
veronica

puppp?

2011-11-01 15:58:47
Susan med mini i magen- England

Vad händer?

Några känningar att det är på g?

Tänk dig, imorgon är det dags! :D

2011-11-01 20:22:12 http://silee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0