lazy day!

Postat: 2011-05-25 14:26:24
.. true story!

Känner mig sjukt slö idag..
Och det ska jag jobba på?

Hursom.

Har varit och hämtat bäbis saker vi ska köpa av Theres.
Spjälsäng med spjälskydd . bärsele . gåstol
Bild får komma sen -ids inte nu!-

Jag kan med glädje tala om att 31/5 . 1 & 6/6 så har jag fått min semester beviljad!
Skönt att ta serre på långveckan jag har och alldeles innan sommarsemestern dessutom.

Jag har sedan igår haft ont i magmusklerna .
Den där värken man har efter att ha spänt magen i tre timmar sträck. -you know it?-
Muskler som tänjs ut . skönt! (?)
Men jag älskart ändå . Dock jobbigt att jobba då det känns så här.

nanana..

Kommentarer
Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Jag hade också väldigt ont i magmusklerna där kring vecka 17-18, som träningsvärk gånger fem :) Bebisen har nån tillväxtperiod då har jag för mig.

2011-05-25 22:26:20 http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0