i'm still alive!

Postat: 2011-05-21 10:36:41
.. än har inte jorden gått under.
Och solen skiner ner på oss.


Jag tål inte människor som Harold Camping.
Han måste ju lida av nån psykisk sjukdom.
Sen att folk gör sån stor grej av det fattar jag inte heller.
Skriver det i media och skit.
Det stärker ju bara honom ännu mer ÄVEN om det är för att narra honom.
För sånt fattar ju inte han, den hillbillyn.
För skulle det nu vara så att dagen kommer när jordens undergång väl tar plats, Lär man ha fått höra nått om nånting som nå naturkatastrofer eller komet påväg mot jorden..
För tro't eller ej.. vi har sånna resucher nu.
Å andra sidan kanske man inte vill förbereda sig på en sån sak :P

Nej jag ska vara ärlig.
Harold Camping är min ledare, min frälsare (?)

Hursom!!

Jag har kommit fram till att jag slutat ligga/sova på magen.
Jag har alltid(!) legat och sovit på magen.
Men den kula som trädit fram är i vägen och obekväm att ens försöka ligga på.
-glad-

Men i övrigt önskar jag en trevlig dag!
Jag ska ta och se om kärleken vill vakna så vi kan lunka till mamma.


Kommentarer
Viola, 22årig tvåbarnsmamma

Haha håller med. Undrar hur man överhuvudtaget orkar lägga så mycket energi på att räkna ut nåt som inte får att räkna ut...

2011-05-22 12:03:56 http://mummyfied.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

2011-05-22 18:56:09 http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0