I'm all teared up!

Postat: 2011-05-15 19:09:03
..

Har tittat på v.ä.n.n.e.r.
Avsnittet då Rachel föder.. Grinar varje gång!

Tog mig ett besök hos mor igår kväll där jag hade det fruktansvärt trevligt.
Hon är en av världens bästa!
Kikade i allehanda då jag va där uppe och fick syns på en barnvagn som Robbin nämnde tidigare den dagen.
En Emmaljunga Edge duo Kombi med myggnät och regnskydd för 1500 riksdaler.
Det va ju bara ett måste att ringa på.
Blev välkommen att kika på den idag och den va sååå så fin!
Inga allvarliga skavanker mer än lite nött tyg under sittdelen som hon sytt lite fint en lapp över.
Jag vara älskar den!
Och imorgon blir den våran!! -best gift ever-
Jag kommer sitta hela dagen med den.
Vi fick även med täcke och kudde.
Vi är inte dom som måste ha aaallting nytt nytt.
Detta blir ju som nytt för oss. Så perfekt!

Nu ikväll är det Sverige-Finland som gäller.
GO SVERIGE!

Kommentarer
juicy

yey :D vagn liksom!! var du inte v.8 nyss? haha :D

shit snart är h*n ute också... ;)

2011-05-16 14:07:36 http://josefinet.blogg.se/
Mickan

Vad roligt. :) Du får visa bild på den. ;)



Absolut, det blir många bilder på nya lyan sen när det är färdigt. :)

2011-05-17 00:28:44 http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0