beow!

Postat: 2011-05-18 22:47:35
..

Jag sitter här och nördar framför datorn för att fördriva tiden litegran.
Robbin är helt inne i sitt game på ps3:an som vi så snällt fick låna av Fjant och Fjanton

Under tiden jag har suttit här har jag kollat igenom lite bikinis på nätet -dåra-
Och hittas så mycket snyggt som jag vill beställa men kan . inte !
Jag vet ju för tusan inte vad jag har för storlek på pattarna längre!
Så jag får så snällt vänta till lön och snuska mig i underkläder och bikinis på stan istället.

Jag tror att jag har känt fosterrörelser vid två tillfällen ikväll -wei-
Det känns som konstigt bubbel och nervryckningar.
Det är inte tarmen iaf.. sånt kände jag så ofta innan graviditeten så jag -borde- vet(a) hur det känns -höhö-

Himlen är magiskt rosa ikväll..
I love that stuff!
Jag vill gärna också att då det väl regnar ute, ska regna ordentligt med blixodunder.
Men jag väljer ju såklart sol och värme över allt men jag menar bara om det ska regna.

Twista sitter och försöker stirra ner dragrepet som han inte får.
Han biter bara sönder det och jag har sagt att han enbart får leka med det då vi leker med honom.
But do he listen? noooo.

you know..
lite tidsfördriv.
Bild på åsk-moln jag tod förra sommaren


Kommentarer
nina

haha ja de är som söta läkar/sjuksköterskestudenterna!

2011-05-19 09:29:32 http://psyknina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0