morrnmorrn!

Postat: 2011-06-30 10:19:47
..

Vaknar med att det är någon som ligger och killar mig på magen.

Robbin din underbaring :)

Kvällen igår va absolut godkänd!
Maten på Harrys igår va fantastiskt god.
När ni far dit måste ni beställa lamm, ja säg då de!
Vi satt där och surra en stund innan vi begav oss mot nästa ställe..

Olearys!
Vi tog plats, Robbin med en öl och jag med en special gjord alkoholfri drink som va väldigt läskande och god.
Hade önskat mig en piña colada utan alkohol men bartendern va visst för lat för att göra en sån till mig!
Va fan ska man inte ge kunden va den vill ha?
Ne så jag ska banne mig ta mig till systemet och köpa mig en flaska.
Och det stog då att Mr. Smith skulle börja spela halv 11 men sen blev det sagt 11.. klockan tolv kom han.
Försenad naanting.. typical rockstar!
Trots rygg/fotvärk och ett dåligt tålamod så stannade vi kvar för att åtminstånde få se honom och höra minst en låt.
Har man betalat 120 riksdaler så har man..
Sagt och gjort och han va lika bra irl som i tv.
Han hade förlorat en massa vikt la vi även märket till.
Lite halv kusligt även att vara på olearys då folk är fruktansvärt fulla och pinsamma och en annan är nykter.

Så! Hade han inte varit så jävla sen så hade kvällen fått fullpott!
Men jag hade ju fantastiskt sällskap så

Nu tänktre jag ta magen, mig själv och hunden på en liten prommis.
Hun gett dynge!



Kommentarer
Devinia Euvel

sv; I know! Kan kommer typ se ut som Glenn på pricken när han blir äldre.



Nä, vi såg er inte. Men vi var bara en sväng till Clas Ohlsons och ner till Hamnmagazinet. :)

2011-06-30 10:46:32 http://devinia.se
Anna

ja det var faktiskt riktigt skönt och avsvalkande :)

2011-06-30 11:10:54 http://aannabelle.blogg.se/
Amanda

sv. att hon är! och inte konstigt att hon fick en jättesöt bebis pojke när pappan är orlando bloom med haha ;)

Devinia Euvel

sv; Jaaa, skulle va skönt att ta ett dopp i det blå.

2011-06-30 11:45:58 http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0