Utmanad

Postat: 2011-07-07 11:56:13

Tre saker:

Kylskåp: Smoothie . Ost . Päron
Frys: Kassler . Bröd . Kyckling

Skafferi: Ris . Gröt . Kakor
DVD-hyllan: Greys Anatomy . Vänner . Metallica -some kind of monster
Bokhyllan:
Preggo böcker

Handväska: Kort . Nycklar . Smink

Sminkväska: Ögonskugge-palette . Mascara . eyeliner

Badrumshylla: Smycken . Tops . lukta-gott prylar

Cd-hyllan: Thin Lizzy . Iron Maiden . Johnny Cash
Förråd: Barnvagn . Dörr . Vinterkläder
Hjärna: Bebben . bada . Robbin
Jackficka: Gamla kvitton . gammla kvitton . gammla kvitton

Kryddskåp: Vitlökspeppar . Thai pulver . Mynta
Barskåp: Whiskey . Vin . alkoholfri Piña Colada
Köksbänk: Perkulator . Disktrasa . Kaffemugg
Sängbord: Vilket sängbord?
Hatthylla: Hundtäcke . Keps . paraply
Garderob: Kläder . Skor . väskor
Fönstren: Lampor . prydnad . Blommor
Duschen: Tvättsvamp . Duschcreme . Schampoo

Skohyllan: Sneakers . Klackat  Tofflor

Utmanar: Sofie . Susanne och Mariam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra heter jag och jag är en 23 årig tjej som arbetar inom äldreomsorgen som vårdare. Jag lever och frodas i Örnsköldsvik tillsammans med min Robbin som jag har varit tillsammans med sedan sen 14 november 2006 och vår son William född 11-11-03. Den 12 februari 2011 förlovade vi oss. Med oss lever även en hund av rasen staffordshire bullterrier som heter Twista men som vi kallar Twirri.

I min blogg kommer ni få läsa mycket om det som ligger mig varmt om hjärtat, vilket är saker som makeup, hår, musik, familjelivet och inredning.
bloglovin


RSS 2.0